Transformirajte Vaš Posao: Savjeti za Povećanje Konverzija u E-trgovini
Kako pratiti i analizirati performanse web stranice ili aplikacije?
Kako kreirati atraktivan i funkcionalnu naslovnu stranicu za svoj proizvod ili uslugu?
Što je naslovna stranica (landing page) i zašto je važna?
“Landing page” ili naslovna stranica je web stranica na koju posjetitelj dolazi nakon što klikne na neki oglas, link, email ili druge izvore prometa. Cilj landing pagea je da privuče pažnju posjetitelja, predstavi mu vrijednost proizvoda ili usluge i potakne ga na neku akciju, poput kupnje, registracije, preuzimanja ili kontaktiranja.
“Landing page” je važan element marketinške strategije, jer može utjecati na to hoće li posjetitelj postati klijent ili ne. Dobar “landing page” može povećati konverziju, smanjiti troškove oglašavanja i poboljšati reputaciju brenda. Loš “landing page” može odbiti posjetitelje, povećati stopu napuštanja i smanjiti povjerenje u ponudu.
Kako kreirati atraktivan i funkcionalan "landing page"?
Da bi “landing page” bio atraktivan i funkcionalan, potrebno je pratiti neke osnovne principe dizajna i sadržaja. Evo nekih savjeta koji vam mogu pomoći u tome:
- Odredite cilj i publiku vašeg “landing page-a”
Prije nego što počnete dizajnirati i pisati, morate znati što želite postići s vašom naslovnom stranicom i kome se obraćate.
To će vam pomoći da prilagodite vašu poruku, dizajn i poziv na akciju vašoj ciljanoj publici i njihovim potrebama, željama i bolnim točkama.
- Kreirajte jedinstvenu i privlačnu naslovnu stranicu.
Naslovna stranica je prva stvar koju posjetitelj vidi kada dođe na vaš “landing page”. Ona mora biti jasna, kratka i zanimljiva, kako bi privukla pažnju posjetitelja i potaknula ga da nastavi čitati.
Naslovna stranica treba sadržavati glavni naslov, podnaslov i hero sliku ili video koji ilustriraju vašu ponudu i njenu vrijednost.
- Navedite glavne prednosti i značajke vašeg proizvoda ili usluge.
Nakon što ste privukli pažnju posjetitelja, morate ga uvjeriti da vaš proizvod ili usluga može riješiti njegov problem ili zadovoljiti njegovu potrebu.
To možete učiniti tako što ćete navesti glavne prednosti i značajke vaše ponude, koristeći kratke i jednostavne rečenice, bullet pointove, ikone ili grafike.
Važno je da se fokusirate na koristi za posjetitelja, a ne na tehničke detalje ili funkcionalnosti.
- Uključite društvene dokaze i povjerenje.
Društveni dokazi i povjerenje su elementi koji pokazuju da vaša ponuda ima vrijednost i kvalitetu, te da je pouzdana i sigurna. To možete postići tako što ćete uključiti svjedočanstva zadovoljnih klijenata, recenzije, ocjene, logotipe partnera ili klijenata, certifikate, nagrade ili statistike koje potvrđuju vaše tvrdnje.
- Dodajte snažan i jasan poziv na akciju.
Poziv na akciju je ključni element vašeg “landing page-a”, jer je to ono što želite da posjetitelj učini nakon što pročita vašu ponudu. Poziv na akciju mora biti snažan i jasan, kako bi posjetitelj znao što treba učiniti i zašto. Poziv na akciju treba biti vidljiv, kontrastan i jednostavan, koristeći imperativ i riječi koje potiču hitnost, znatiželju ili korist. Poziv na akciju može biti oblikovan kao gumb, link, obrazac, kupon, kalendar ili drugi element koji omogućuje posjetitelju da poduzme željenu akciju.
- Testirajte i optimizirajte vašu naslovnu stranicu.
Nakon što ste kreirali vaš “landing page”, morate ga testirati i optimizirati kako biste poboljšali njegovu učinkovitost i konverziju. To možete učiniti tako što ćete pratiti i analizirati ponašanje posjetitelja na vašem “landing pageu”, koristeći alate poput Google Analytics, Hotjar, Crazy Egg ili drugih. Također, možete provoditi A/B testove, mijenjajući različite elemente vašeg landing pagea, poput naslova, slike, teksta, boje, poziva na akciju ili drugih, i uspoređivati njihove rezultate, kako biste vidjeli koji bolje funkcioniraju i privlače više konverzija.